2021年6月5日星期六

香港樓收租 vs 期權收息

寫完英國樓收租寫香港樓

做過十年租客亦都買過樓出租俾人住買香港樓收租係咪回報好嘅投資工具?


如果講每個月嘅租金net cash, 香港樓回報率已經好低普遍2-3%, 聽講豪宅可以低過1%, 甚至負數

除非全新樓, 否則租客打嚟話塞渠廁所天花板滴水冷氣機漏水呢啲都係業主責任身為業主都希望租客住得開心gei不過就煩少少囉如果租客搬走左又要清潔/翻新吓個單位先放租


呢啲都係鎖碎事單計P&L:






無論有冇mortgage/leverage, cash flow, 期權勝


既然放租每月回報少所以普遍嘅諗法都係用租養樓”, 賺樓價升值

香港樓嘅Capital Gain, 無懸念過去幾十年到今日已經有幾十甚至過百倍回報根據中原樓價指數過去5年每年複式7%左右



從表中計算, 5年總回報(收租加樓價升值), 都係期權勝

如果計算10年總回報終於收租樓追番平手

呢啲只係單憑算式去計算比較表面未進一步考慮樓宇/租客質素股市波動香港經濟等等只係用歷史數據做假設.


世界已經係知識型社會以前冇得揀依家我會prefer對住電腦做分析多過對住租客.


今年半年未過, IB+TD加埋嘅盈利已經過咗60多過收兩年租金.

全年盈利好大機會多過上年, 自己又打咗針, 年底可以去Achiever’s Club !

11 則留言:

  1. 多謝分享!我也覺得期權是一個不錯的收入來源,努力學習中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係, 只要唔貪心, 唔過份進取, 每個月都可以預計盈利.

      刪除
  2. 請問期權係咪只做股票short 倉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我只做short side (short put & short call). 但係要留意做咩股票, 要揀啲中性啲股票, 如果揀咗同政策風險有關, 或過份火熱嘅股票危險會大增

      刪除
  3. 做美股較好定係港股

    美股係邊可以搵到按金表謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己港股美股都有, 不過都係美股易玩啲.
      如果講按金, 每間broker, 每間公司期權, 甚至乎每一個strike price都唔一樣. 同埋美股係用100股做一張合約

      刪除
  4. 我用ib做的, 未做過美股short

    可以例子下邊幾隻美股較細波幅易做thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果想年回報12%, 即一個月1%, 可以考慮IV 30-40嘅股票.
      例如LULU, $360 SP @ 28 Jan, premium $4.11
      即係萬一要接貨, 要用$360 x 100 shares = $36000, 而premium 有$411. 如果到期日收高於$360, $411 premium就袋袋平安
      $360 LULU 係咩價 ? 係上年6月嘅價. 抵唔抵就自己判斷

      刪除
  5. 美股LULU係咪都一樣如果$360 到時結價$350 我以$360 *100 股* 7.8 就係我IB 接貨金額?

    指點下好似美股點搵出呢D 有TREND 向上的股或呢D高IV 股?

    謝謝高興認識你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下一個post可以講吓有咩有用嘅websites, 去搵唔同嘅股票. 搵到之後又點樣check 佢哋IV.

      刪除