2021年5月31日星期一

4.95% 股息變做 12%

上一篇講過玩期權, 12% return 一年係基本. 以下係一個佛系例子:

AT&T 算係美股之中派息穩定嘅股票 (過去5年)就算2020covid, keep住冇減到派息

年息7.07%, 美帝要收股息稅30%, 所以我哋只可以袋4.95

(*source from seekingalpha)


杜先生講過short put, 要用現金做hedging. short call, 就要有貨輪流交替.


首先
AT&T 現價 $29.43

開張接近一年嘅 short put at the money, i.e. short put $29@Jan 2022 (235 days), $2.29 premium

因為唔駛俾稅即係一年收premium $2.29/235  x 365 = $3.56, 12.1厘喎



如果到期唔駛接貨, premium袋袋平安

如果要接貨就開short call.

舉例之前高位$30 SP接左貨依家輸緊$0.53. 唔緊要 short call $30@Jan 2022(235 days),  $1.25. 同時呢段時間每季正股會派息俾你加埋都有11.3%




預計下半年到明年初間中都會吹吓加息, 市場會震盪中渡過, 所以要步署吓開多幾張呢種short put, 減輕開倉壓力

9 則留言:

  1. 謝謝分享!我對美股還不太熟悉,留名學習。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多公司我之前都未聽過, 只係知道佢地係咩 industry, 同埋睇佢哋 fundamental, 只要幾季幾年都交到業績, 正operating cash flow, 開吓短期short put無所謂, 始終開short put唔需要佢爆升, 唔爆跌我都贏.
      如果開半年以上short put, 最好再了解多啲間公司就好啲

      刪除
  2. 想更新下今日AT&T $25.75 ... 如果以上開左$29 行使價現在期權應該隨時被行使?
    假設你做左入左價又應該點做? 未試過遠期加ATM價

    回覆刪除
    回覆
    1. 好問題, 呢個問題過去遇過, 將來亦會陸續出現, 無可能逃避.

      我自己有起碼兩種方法:
      1. 積極整體倉位控制
      假設有一萬蚊本, 我會分開十隻股票 ($1000x10). 如果其中一隻跌20%, 即係得番$800, 但係根據一個月1% return, 其餘九隻兩個月已經generate $180, total = (9x$1000+$180)+$800= $9980.
      只要倉位去番正常水平, 我兩個月已經可以考慮將已變質公司除掉, 換入另一間. 貨如輪轉係我主要策略, 所以我有50+以上股票喺watchlist, 不停review. Watchlist有不同版塊, tech, oil & gas, airline, reits, treasury bonds, etf, …
      如果不幸整體portfolio同一時間有五成以上都跌到入哂價 (2021年都試過), 唯有用以下針對性個別倉位處理

      2. 針對性個別倉位處理
      針對個別入價倉位, 一定要不停留意公司新聞, 咩原因佢跌. 其實AT&T宣布分柝公司, 而分柝後嘅AT&T亦好大機會cut派息. 結果係點…..
      如果想繼續持有AT&T正股, 首先你仍然可以每季收到派息. 然後我會每三個月開三月後SC, 去增加income, 希望儘快股價/position上番水面. 到時再決定繼續個別倉位處理, 或用整體倉位考慮.

      總之要不停思考想整體及個別倉位處理方法, 儘量積極處理, 用不同方法資源去彌補損失, 唔可以掉之不理

      刪除
    2. 你所分享資訊真係好好睇....好睇過出面的期權書有用好多...

      另外想問你有冇EXCEL LIST 可以分享一下可以睇晒自己現時持有期權PROFOLIO
      分享個格式等我可以打出黎易D去分析去睇?

      刪除
    3. 多謝讚賞. 我會繼續努力, 將我實戰體驗到嘅都分享俾大家
      一開始我係有用Excel 記低每一筆倉位, 現金水平等, 避免自己過份槓杠. 但經過依兩年嘅經驗, 大概已經掌握到倉位控制, 所以已經無用 Excel 去記錄.
      同埋我個倉位成日變, 因為美股期權好多係週期(每星期都有完約), 呢個星期完咗嘅期權, 下星期可能已經唔會再開, 所以未必睇到d咩
      反而你可以諗下呢半年有咩比較大嘅主題(一年太長), 例如我2021年下半年已經玩apartment REITs, 因為美國樓價太貴, 好多人可能轉租, occupancy長期高企, 結果我一堆 REITs嘅short put都非常安全, 真係好似買REITs收息咁, 又唔駛俾稅

      刪除
  3. 我一直都是做內銀加期權... 但分散化去美股真係要再了解多點分析

    回覆刪除
    回覆
    1. 內銀都好正. 我本來睇中建行@$5.2. 如果開半年/一年, 都好穩陣
      可惜miss咗冇落到盤, 同埋港股期權成交太少 (正股成交已經少), 通常只可以開到即月或下月, 再開遠啲都好難成交

      刪除
    2. 我都係要黎儲正股, 接到就接...你講得岩.... 只可做即月... 不到1%....
      但因我資金唔多...美股下下要預100股接貨.... 難以分散做得1-2隻頂多

      刪除