2021年5月1日星期六

唐伯虎

最近一直進修期權操作閲讀杜嘯鴻先生嘅一系列期權書籍因為有好多實戰例子所以好易睇不過要思考背後理念.

尤其係鍾意佢分享一d期權principal:

“Short是本大利小但其實利不小因為贏面大輸的機會小.

  Long是本小利大但其實利不大因為贏面小輸的機會大

做股票期權的最高境界就是產生每月的現金流

主體策略應該是以short為主, Long輔之



世界上最大嘅空間就係進步嘅空間可以參考高手嘅投資操作如果再透過實踐去加深體會會好治愈 !


FB 出咗業績, FAANG中升得比較勁果隻.

之前一月果陣時向上開咗張一年後SP @ $260, 當時正股只係做緊$25x, premium $40. 依家正股已經做緊$326, 尾燈都見唔到SP唔駛四個月食左75%. 可能會向上推多少少再賺多啲.


SP果陣時有人提醒過點解仲開FB, 話被追擊再跌機會唔細周星馳唐伯虎果句啦世人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿


四月又完, Month over Month NLV+4%, 未係最好嘅一個月, NLV又大咗之後未必有咁嘅升幅目標每個月正2-3%現金流暫時都keep.




期權FB group

https://www.facebook.com/groups/1135636340164036


2 則留言:

  1. 恭喜師兄贏錢,有問題想請教:為何Con兄不選擇每月開倉呢?開一年後SP 跟每月做SP x12張比,哪一項會更好?

    回覆刪除
    回覆

    1. 呢個問題問得好, 我上年都同戰友討論過. 理論上每個月開, 開十二個月嘅回報係多個一次過開一年.
      但客觀睇其實兩件事又沒太大關係, 長期短期我都會開. 長期可以鎖定一年回報率, 然後間中趁回調開短期去增加額外回報. 長期short put暫時佔我TD戶口60%, 然後用戶口剩低嘅資金去打游擊.
      我仲有一個IB戶口, 主攻短期, 就比較勞碌, 不過回報/波幅的確係高啲
      開遠期, 一定要揀穩定而又強股, 我最近就開左Verizon添. Let’s see.

      刪除