2022年5月15日星期日

橫行區間

TSLA 週期權冇貨開SP, 有貨開SC. 咁應該開咩價先好?

Fundamental短線冇咩用有人會睇圖判斷阻力支持位有人睇OI change, 睇成交量呢幾樣都唔識不如做統計


過去兩年, 104個禮拜裏究竟一星期可以升/跌幾多%? 次數又幾多?

統計如下圖:




我會選擇每週 -6% +7%做橫行區即每星期波幅大部份時間徘徊呢個區間.

當然也有例外正如上星期一週下跌-11%, 所以呢個只係一種較憑感覺為好嘅其中一個方法而已

5 則留言:

  1. 波幅會變, 動盪市或downtrend true range增大, 最好set遠少少,

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好啱, 我試過check 近半年, 個range好濶, 條curve 又平, 唔似上圖較為標準.

      刪除
  2. 我自己有時set ATM價, 一來因為賭性想估方向, 二來ATM權金高,
    如果估錯方向, 唯有慢慢roll, 盡量唔接/出貨

    回覆刪除
  3. TSLA波幅好大,好難定行駛價

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣, 有張SC 780, 啱啱又要被迫roll去8月尾. 另一張就交貨俾佢算, 開番SP.
      如果TSLA 有上有落, 我都冇咁驚. 最麻煩係一個月內行一個大trend, 由600上到900(50%), 或1100跌到600, 呢啲先難處理

      刪除