2022年4月17日星期日

致敬

一向都有聽沖San直播每星期二/一路聽一路睇住美股.

上星期五邀請左兩位全港社區抗疫連線嘅義工分區組長蔡總&Nat講吓佢哋嘅工作同感受好感激佢哋同義工們對社會嘅付出.

我哋唔一定需要所有野都靠政府去統籌自發組織去貢獻社會政府從旁協助社區力量有時更快更有效率


以下係觀塘區組長, 蔡總嘅部份對話分享:


「見到一個著到靚靚嘅呀太揸住駕Land Rover SUV, 擸起衫袖就將啲貨抬上車」


「呢啲係藥(蓮花清瘟)如果我哋可以及時派到有需要嘅人手上如果佢哋食咗就唔會死梗係愈快愈好」


「有一晚凌晨12有一位義工將我嘅留言做咗份計劃書出嚟解釋得好詳細俾所有義工知 …. 我收到份文件都喊咗出嚟

因為果陣時壓力太大….四點幾訓咗落床五點鐘就醒因為文件未做好….


「我好感恩喺呢條路上俾我見到呢一班香港人原來香港人仲咁有呢股熱情我同其他義工咁講我希望有一日我可以除低口罩喺街上行可以見到香港人嘅笑容可以回到原本我哋嘅生活」


「有一個深黃嘅義工,

佢同我講 ”隊長我喺群組唔夠膽開聲我覺得你哋呢班人好好但我覺得唔知點解同你哋格格不入

我話 ”係咪因為物資係中央援港

佢話 ”

我話 ”咁又點呢我唔分黃藍你硬要俾一個顏色的話我係紅色黑頭髪黃皮膚黑眠珠我係中國人你唔好同我講黃藍總之嚟做一件有意義嘅事咪一齊做囉


「永遠做一件事唔會百份百人都啱聽總有一啲人玩嘢果班永遠撩啲嘢出嚟反對反對再反對我哋唔好跌落呢啲思想陷阱」


「著住保護衣喺街度行街坊就會覺得你係怪物但我哋義工冇介意繼續做繼續流汗我哋啲福袋入面有一包兩公斤嘅米攞住買餸車放八包總共十六公斤拉住喺條街上行仲要著住件防護衣成身汗跨區咁拉就係為咗派俾人」


「心態同打工完全唔同個個都想做最難嘅野個個都想為其他人做野 ….

如果兩腳一伸果秒我諗我做咗呢件事無悔我感染咗好多人香港人鬱悶咗好耐大家要有動力去拼搏香港成日講獅子山精神唔係搵口講做出嚟但係我遇到」


「好多獨居老人唔係冇野食日日對住四幅牆佢哋係要人關心」


我哀心感謝你哋為香港人嘅付出 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

仲有Nat




沒有留言:

發佈留言