2022年3月25日星期五

家鄉

今年開局不順殺高估值, 受通脹及加息影響一月份最多 -13%, 好傷.

當見到好多股票只要市場唔like, 可以高位下跌幾十個百分點 (NFLX -51%, FB -44%, SE -60%, SQ -47%, NET -42%), 有一刻覺得好似2000年科網股踏入加息周期, 被6次息而刺破當年指數可以高位下跌70%, 想起都心寒.

踏入二月儍強開戰被踩多一腳.


於是整理一下思緒思考未來數月市場形勢會怎樣走痛定思痛將一眾高估值科技股從watchlist移除減少受股價波動而影響決定然後定下策略選擇以Tesla為核心持倉集中SP SC. 當時想, 目標今年Tesla總有機會升回$1000.

然後計算如果以$1000為回本做目標自己可以持有幾多手, 接貨價應該是多少short put 到價被assigned, 正, weekly covered call.

只要手上有足夠股數今年內Tesla股價回到$1000, 便能回到家鄉而過程中每週weekly SP SC 所獲得的premium 就是 profit.


策略既然已定好於是將其他失效股票期權慢慢累積資金及buy power, 轉倉入Short Put weekly Tesla. 如是者由二月開始集中Tesla交易 short put & covered call, 就算三月倉位曾經 -15%, 股價曾跌穿過 $700, 但因為有路線圖反而心定了下來, 沒有恐慌


股價亦從三月中$7xx, 有驚無險今個星期終於升穿$1000. 倉位YTD亦順利返家鄉, 變回正數 ! 

當然中間不乏幸運元素萬一Tesla不是上升而是繼續下跌到$500, 我又可以怎樣?


失敗並不重要最重要是檢討修正前望李嘉誠先生説過: “如果成功有秘方,必定是對成功的欲望大於對失敗的恐懼”


期權是一種工具, 倉位管理/控制槓桿/救倉才是一種策略要跟據不同市況形勢而調整再用期權配合


當然啦如果Tesla今天仍然是$700, 我都沒有機會出post.





10 則留言:

  1. 師兄個然是有資格的人😅,不過你都識得講,如果跌到 $500 呢?我好細個就發現我冇咩運氣,每次想搏一鋪,都係衰收尾。不過同人唔同命,祝好運🙏🏻。其實 15% 好易追,跟本唔使咁搏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常應該分散風險為上策, 今次係有少少兵行險著, 不過都冇放大槓桿/margin ratio, 只係高度集中咗啲
      如果繼續下跌, 甚至乎跌到$500, 其實我都預留溝貨資金去接貨, 將成本再進一步拉低, 到升至平手又會將溝貨資金回撥
      咁如果再跌去$400, $300呢 ? 我會借錢或賣樓 all in 🤣🤣🤣

      刪除
  2. 間公司我唔驚,最驚係借錢賣樓all in 後Elon 俾俄佬毒死....

    我仲係重傷中,雖然無樓上果堆科幻股咁慘但都有排追。只好慢慢黎,越急越買得大就越危險呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬生同普生都係當代叱吒風雲嘅人物, 希望佢哋可以大打一場, 上演真人Rocky IV.
      啱啱都減左少少Tesla, 平衡番個風險. 依家升到咁, 又去到十字路口, 要諗諗下一步點走 ….

      刪除
  3. 帥兄同我個case都有些似, 有些科網股被殺高估值後, 整個portfolio拖低了
    我現在都用weekly/daily short call/ short put 為主
    和想adjust portfolio轉儲多些Tesla方便做SC/SP
    因為佢權金真係多些, 和長遠睇好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢係大隻得嚟 IV 又算高, 有時可以去到 IV 7x, 能見度又好啲. 最緊要係蟹咗都大把人陪你, 唔會好似蟹咗 BABA咁俾人笑 🤣🤣
      大家努力💪🏻

      刪除
    2. 噢, 原來師兄都曾經玩過BABA. 我上年玩過, 之後戒咗. 希望你冇蟹貨啦

      刪除
    3. 蟹左D啦, 唔捨得放
      做short call又唔多權金
      希望見左底啦

      刪除
  4. 其實我自己本身都有做開tsla short put 我覺得做monthly short put好似好過weekly
    因為monthly係食得最多時間損耗,跟住當有50%盈利時你可以先平倉,再做高價d嘅short put。 然後通常當股價低過行權價時,我不會接貨,我會選擇roll over,我覺得先平倉,然後再做下個月嘅short put咁樣好似好d,你覺得點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以呀.
      以前花好多時間去睇吓有咩股票開, 依家獨孤一味, 自己又手痕, 想隔幾日落吓trade, 所以每星期都開.
      唔肯定佢係咪強勢股, 不過透明度高 (同TSM好似), 所以暫時trade得幾舒服

      刪除