2021年8月10日星期二

港版契媽

Angelina Yao, 來頭不小分析雖然好學院派但係又好convincing, 好全面.

第一次聽佢講 talk, 係今年二月當時已經叫人switch  value stocks, 唔好玩 high tech 股.


Become a Long term investor

- 掌握每個倉位大細

- 懂得版塊輪動

- 增加對公司業務的了解

- 用 ETF 做主要持倉

- 目標製造每年 10-15% 回報


佢雖然係鬼鬼哋嘅 Chinese但係又好清楚國情非常犀利絕對係真香港人做實事完全掌握中西文化.

港版契媽俾個 like .


都要多謝葳葳 & Sun Channel, arrange 咗今次嘅 interview, 又學到嘢 !


Interview Part 1

Interview Part 2




11 則留言:

  1. 真湊巧,我也有聽呀!我十分欣賞她的呢!

    回覆刪除
    回覆

    1. 佢基本功好強, 又講中一個重點, 中國會扶持一間公司/行業發展, 但去到某個規模, 就要為社會/人民付出(e.g. 減價). 所以唔可以單用資本主義去諗, 佢始終行緊計劃型經濟.

      刪除
  2. 謝謝推介
    我晏少少返屋企聽吓先
    呢個月期權蝕到趴喺度,或者乘機轉多少少資金去ETF, 可以蝕少d...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個月都慘不忍睹 (上星期仲好地地) ….. 明明不斷叫自己輕倉過八九月, 但係一路都優柔寡斷 ….
      依家冇咩心機, 講投資嘅書都唔想睇

      刪除
  3. 佢只係參考資料多。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係, 暫時都未見到佢發掘到一啲超級明星股. 冇真契媽有咁強大信念去建立ARKx.
      不過我share嘅目的, 係有時我哋都有需要思考吓基本面, 避一避, 始終我哋輕倉係可以, 而基金好多時焗賭, 唔可以hold咁多現金

      刪除
  4. 太多錢好轉身,要大ETF先夠market depth。

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各難. 散戶要沽貨隨時沽得, 咩價位都得, all cash 又唔得. 佢哋基金大手沽貨要搵市場接個價唔會靚, 有啲甚至乎現金水平唔容許太多高.
      佢哋多錢當然可以打到好散啦, 同埋佢哋資訊永遠比散戶多

      刪除
    2. 咁佢哋真係專業,淨係佢個表都要有人手砌。

      刪除