2021年4月8日星期四

英sir你好

 


今日有幸同偶像英sir傾左45分鐘只可以講我呢個散戶無論操盤技巧市場分析同心理質素都差佢幾皮 (其實唔駛傾都知), 所以都係搵佢幫手trade.

performance一定做得好過我主力幫我賺capital gain. 我自己就繼續trade SPpremium


sir同意short put好處係可以夠鐘就賺錢走唔駛好似正股咁自己去揀timing幾時放分分鐘strong hold 到落番嚟買入價得個吉.

佢建議我唔駛食到尾, premium得番一毫幾子可以走左先因為值搏率已經唔高賺盡都係得幾毫子.

佢仲叫我要控制注碼唔好因為賺咗錢滾大咗個本而愈炒愈大呢個係我強項啦嚴守三條紅線.


我又問佢今日開一年後騰訊$600 short put, 都有10%抵唔抵佢話可以考慮ga ! 

佢仲話有間ibank最近offer 俾客仔, atm 一年後嘅爸爸及騰訊有40厘添 !!! 條件係一定要兩隻一年後同時高於現價先得, ibank真係咩都有得賭 !


依家終於等到三頭馬車ready (IB, TD  sir), 希望今年各自順利達標, yeah !

8 則留言:

  1. 搵英Sir幫手trade,門檻好似好高,係咪㗎?
    我見豐盛基金,要800萬港元,才可開戶
    而且要全權授權佢哋投資,自己冇得揀

    回覆刪除
  2. 佢唔需要用800萬去認購, 只需要証明你係有800萬流動資產 (即合資格專業投資者).
    有人選擇契媽做主動式基金, 管理費又平增長又勁。我呢一刻選擇左英sir, 唔係代表我唔信契媽, 只不過呢一刻英sir適合我多d, 兩者冇衝突

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似可以幫人trade家族基金, 呢個就係全授權形式, 我絕對唔係呢隻
      我係俾錢佢, 買佢基金, 搵佢trade我d錢啫, 我唔駛自己一個人做哂所有投資決定, 壓力細啲

      刪除
    2. 要有800萬流動資產,都唔容易喔
      師兄你真係年青有為👍
      我塊餅好細,得160萬
      其他資金,都買晒樓收租+自住喇

      刪除
    3. https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210408/bkn-20210408122856845-0408_00822_001.html

      過千萬資產嘅香港人創咗新高, 所以8M以上, 好多香港人都有, 不過有番咁上下流動資產都會習慣買樓收租, 穩定啲, 我只係掉番轉賣咗收租樓去換股啫. 唔係代表我睇淡樓市, 始終私樓供應有限, 好似你儲吓屋仔收租都過癮架 👍🏻

      刪除
  3. 。。從衣着及博文,看得出師兄講求效率工兵型,但感情線上,卻可能有不足之處,哈哈,愛吹水的路人上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 我係好講求效率, 要求自我學習嘅人, 所以某方面都幾有要求. 另外好多人都話我mean, 估唔到字裏行間都睇得出, 咁我真係mean都出汁, 哈哈

      刪除
  4. 。。講吓笑師兄,勿太上心,有效率之餘,某方面耍放鬆,延續男人的浪漫,豆腐火腩飯。:)

    回覆刪除